Måndag

Klockan är 12.40 och jag har redan hunnit med skolan i 1,5 timme samt 40 minuter konditionsträning på gymmet. Kom precis och hittade min kära sambo i sängen fortfarande sovande, herregud säger jag bara. Undrar vem som får ut mest av denna dagen, han eller jag ;)

Sen tänkte vi köra och köpa oss en ny cykel, har olyckligtvis blivit av med en varsin cykel sen vi flyttade hit, båda har varit låsta och fått låsen uppklippta. En aning förjävligt men what to do, dom cyklarna får vi aldrig se igen. Men iallafall så behöver vi en ny så någon av oss kan cykla, lutar åt att det oftast blir jag så det är ett helt projekt att försöka hitta parkering i stan när jag ska till skolan, mycket smidigare med cykel :)

Såhär mysigt har jag det just nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0