Work in progress

Mår så jäkla bra för tillfället, njuter av det mesta: att gå minimalt lite i skolan, att sommaren nästan är här, av att vi åker till Rhodos om fyra veckor och av all träning som finns i mitt liv nu!

Förstår inte hur jag kunde va så passiv som jag var innan, i 1,5 är gjorde jag nästan ingenting fysiskt ansträngande. Helt oförståeligt för mig idag när jag inte skulle kunna tänka mig att vara utan det!

Har till och med överträffat mig själv med att gilla löpning som jag alltid tyckt har varit svinjobbigt innan, nu älskar jag det. Allt handlar om att man måste orka! Idag sprang jag o Emil 7,6 km, sprang i 50 minuter utan någon som helst vila, lycklig!!! Haha.

Har 1 kilo kvar sen har jag gått ner 10 kilo sedan i januari, några kilo kvar innan jag har nått mitt mål men jag drivs av att se resultat!

Det blev mycket träning här men jag trivs så himla bra med min "nya livsstil". Bästa terapin i världen!!

Imon ska jag dock ha denna veckans "unnardag" där jag får äta vad jag vill. Längtar mest efter hot dogs och nötkräm haha.



Kommentarer
Sofia

http://m.youtube.com/#/watch?v=3rgwIp6D3ow&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D3rgwIp6D3ow

Kan det va denna låten du söker?

2013-06-02 @ 23:22:49
URL: http://Www.sofiawallen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0