Söndag

Snart har ännu en helg passerat och ny skolvecka börjar imorgon. Har haft en jättebra helg iaf! I var jag och E iväg och handlade lite nödvändiga saker innan vi köpte sallad och körde hem. Kollade på ett nytt criminal minds avsnitt som kommit och myste.

Igår begav jag mig till Glimåkra för att möta upp Elin, Amanda, Jonna och Pärla. Herregud vad kul det var att ses igen!! "Bara" 5 år sen sist! Hade så mycket att prata om och skratta åt!

Idag ska jag träna i 2 timmar. Har unnat mig alldeles för mycket denna helgen så nu får jag lägga i en högre växel igen! Tror dock att det är bra att unna sig ibland, blir lättare att ta tag i det igen sen då!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0